Отдел Административно и информационно обслужване на населението

 Отдел “Административно и информационно обслужване на населението“ осъществява следните функции:
(1) Поддържа автоматизираните информационни системи в общинската администрация;
(2) Организира работата на получаването, разпределението и изпращането на кореспонденцията на Общината;
(3) Приема и регистрира входящата кореспонденция, извежда изходящата кореспонденция, осигурява информация за получената и изпратената кореспонденция;
(4) Систематизира и съхранява документите от текущия архив на общината;
(5) Осигурява транспортното обслужване на общинската администрация;
(6) Организира материално-техническото снабдяване и обезпечава дейността на общинската администрация;
(7) Осигурява изпълнението на Закона за здравословни и безопасни условия на труд. 
(8) Осигурява организационно-техническото обслужване на работата на кмета на общината. Води заповедната книга на общината.
(14) Приема, подготвя и издава заповеди за одобряване преписки за промяна на ПУП;
(15) Изготвя компетентни отговори на молби, жалби, искания и др., свързани със селищното устройство на общината;
(16) Подпомага дейността на главния архитект;
(17) Участва в ОЕСУТ;
(18) Изготвя справки на юридически и физически лица;
(19) Подготвя удостоверения за факти и обстоятелства по устройство на територията;
(20) Изготвя надлежно оформени чертежи от ПУП.